Totul se termină cu noi de Colleen Hoover (recenzie, Editura Epica)

Titlu original: It Ends with Us
Gen:  YAromance
Editura: Epica
An de apariție: 2018
Număr de pagini: 406
Cartea poate fi achiziționată acum dând un singur click aici
 „Nu sunt un fan înfocat al desenelor animate, dar ți-l recomand pe acesta. Îmi plac desenele animate care te fac să râzi, dar și să simți ceva. După ziua de azi, cred că ăsta este desenul meu preferat. Pentru că, în ultima vreme, am simțit că mă înec și, uneori, oamenii au nevoie de ceva care să le amintească să înoate în continuu.”

SINOPSIS:

Uneori, cei care te iubesc te rănesc cel mai tare. Lily Bloom nu a avut întotdeauna o viață ușoară, dar asta nu a oprit-o niciodată să muncească din greu pentru a-și îndeplini țelurile. A evoluat foarte mult: a absolvit liceul, s-a mutat la Boston și și-a început propria afacere. Când Lily îl cunoaște pe Ryle Kincaid, un chipeș neurochirurg, se simte imediat foarte atrasă de el și viața i se schimbă brusc.
Ryle este un tip hotărât, încăpățânat și poate chiar puțin arogant. Este, de asemenea, sensibil, deștept și foarte atras de Lily. În plus, arată dumnezeiește în uniformă de medic. Lily nu și-l poate scoate din minte. Însă el respinge categoric ideea de a avea o relație serioasă și de lungă durată. Chiar și atunci când Lily pare să devină excepția de la această regulă, ea tot vrea să afle motivul care l-a făcut să nu-și dorească decât aventuri de o noapte.
Pe măsură ce întrebările legate de noua ei relație o copleșesc, apar și gândurile cu privire la Atlas Corrigan, prima ei iubire, cu care a avut o legătură deosebită. Atunci când Atlas reapare brusc în viața lui Lily, tot ce a clădit împreună cu Ryle amenință să se destrame.

PĂREREA MEA:

Nu am puterea să descriu în cuvinte această carte, dar tot ce pot să spun despre ea este că imediat ce m-am afundat în lectură, am simțit-o și am adorat-o. Cred cu tărie că fiecare om ar trebui să citească această carte, pe lângă faptul că ai foarte multe lucruri de învățat din experiența de viața a protagonistei, ai și o poveste minunată cu care te poți delecta într-o zi stresantă.

Am citit cartea aceasta în mai puțin de o zi, nu m-am putut despărți de ea, în adevăratul sens al cuvântului, pur și simplu simțeam nevoia să știu cum viața protagonistei înflorește chiar în fața mea. Cu o adolescență grea în spate, Lily decide să rămână pozitivă în ciuda faptului că tocmai l-a îngropat pe tatăl său, o noapte groaznică, nu pentru că Lily s-ar simți sfâșiată de durere, din potrivă, Lily nu simte nimic. Durerea ei este ameliorată de amintirile crunte de care va fi mereu bântuită, răposatul ei tată agresând-o în nenumărate rânduri pe biata sa mamă care, din iubirea pe care aceasta i-o poartă decide să mușamalizeze totul sub preș de fiecare dată când un incident se întâmplă.
Lily decide să-și ia lumea în cap, să uite trecutul și să lase toate persoanele în urmă și să se mute la Boston, acolo unde urmează să-și urmeze mare vis și să-și deschidă o florărie, cu avantajul numelui pe care îl are și care mi s-a părut foarte distractiv și unic. Însă, viața ei este dată peste cap de un mic incident dintr-o noapte, întâlnirea sa cu Ryle pe care nu plănuiește să-l mai vadă. Un neurochirurg frumos și sexy care îi invadează gândurile de câteva zile. Planurile stabilite de ea nu vor să o asculte și cumva, Ryle este din nou în calea ei și este aproape decis să nu mai plece niciodată, pentru că nu m-ați crede dacă v-aș spune dar faimosul neurochirurg cu tot cu aventurile lui de o noapte s-a îndrăgostit.

„-O să-ți promit ceva, mi-a spus.  Atunci când viața mea va fi suficient de bună încât tu să poți face parte din ea, te voi căuta.  Dar nu vreau să mă aștepți, pentru că s-ar putea ca asta să nu se întâmple niciodată.”
  Fantomele trecutului nu sunt pregătite să-i dea pace fetei și o urmăresc până și acolo, departe de familia și casa ei. Băiatul din adolescență, un băiat fără casă de care aceasta a ajuns să se îndrăgostească și să fie îndrăgostită până și în prezent e acolo, pentru ea și este pregătit să o ia înapoi.

Trebuie să recunosc, este prima carte pe care am citit-o de la această autoare și vă spun sincer că m-a surprins într-un mod foarte plăcut, ce să mai, mi-a plăcut la nebunie și o recomand tuturor. Povestea mea preferată din toate timpurile la care cu siguranță o să mă refugiez în momentele grele, în fața unei întrebări la care nu am răspuns pentru că această carte este minunată, mereu cu brațele larg deschise, gata să te primească într-o poveste de iubire minunată care te va urma de-a lungul vieții.

Personajele eu fost foarte bine conturate, am adorat modul în care acestea au fost descrise și modul în care am putut să relaționez cu ele, am știut că o să ador cartea încă de la prima pagină dar nu m-am așteptat niciodată să-mi placă atât de mult, să spun că a intrat în topul preferatelor e puțin pentru că a devenit cartea mea preferată din toate timpurile.

Nu cred că mai are rost să mai spun asta, dar recomand cartea tuturor și vă încurajez cu bucurie să pășiți în minunata poveste de dragoste care mi-a atins inima.

“Se uită la mine. Mă privește cu adevărat. Ochii lui îi întâlnesc pe ai mei și mă cercetează, insistent, de parcă mi-ar putea citi pe chip toate secretele. N-am văzut niciodată ochi atât de întunecați ca și ai lui. Sau poate că am văzut, dar par mai întunecați când sunt ai cuiva atât de intimidant. Nu-mi răspunde la întrebare, dar curiozitatea mea nu este ușor de stăpânit. Dacă el mă poate obliga să mă dau jos de pe o margine de acoperiș, unde mă simțeam foarte liniștită și confortabil, atunci mă aștept să mă distrez cu răspunsuri la întrebările mele indiscrete.”
 “Nu toți cei fără adăpost au ajuns așa din vina lor. Unii trăiesc pe străzi pentru că nu au ajutor suficient pentru a depăși situația.”
 ”Și da, Lily. Ai dreptate. Te-am rănit, dar și pe mine mă doare. Și până în seara asta… N-am știut de ce.”