vineri, 15 martie 2019

Moștenitoarea (Alegerea, #4) de Kiera Cass (Recenzie, Editura Leda Edge)

Titlu original: The Heir (The Selection, #4)
Gen:  YAromancedistopie
Editura: Leda Edge
An de apariție: 2018
Număr de pagini: 380
Rating: 
Mulțumesc editurii Leda Edge pentru acest roman! Cartea poate fi achiziționată de aici, nu uitați aveți transport gratuit pentru comanzi mai mari de 100 de lei!

 „- Mă bucur atât de mult că te-am cunoscut. Indiferent de cum o să se termine totul, cred că am să fiu mai înțeleaptă doar pentru că v-am cunoscut pe unii dintre voi.”
         

SINOPSIS:

  Cu optsprezece ani în urmă, America Singer a participat la Alegere și a câștigat inima prințului Maxon. Acum a venit vremea ca și prințesa Eadlyn să aibă propria Alegere. Prințesa Eadlyn nu se așteaptă ca Alegerea ei să fie ca povestea de dragoste a părinților săi... dar, când începe competiția, descoperă că poate nu e chiar atât de greu să-și găsească propriul basm cu Făt-Frumos.


PĂREREA MEA:

  Ca să fiu sinceră, nu m-am așteptat la asta dar de vină sunt tot eu, pentru că nu am citit absolut nimic despre acest volum, voiam ca totul să fie o surpriză pentru mine și voiam ca povestea lui Maxon alături de iubirea vieții sale să continue, voiam ca America să fie fericită alături de el dar am avut un mic șoc când mi-am dat seama că viața lor a înaintat foarte mult și povestea este scrisă din perspectiva viitorului moștenitor, copilul lor, care era o fată.
  
  Trebuie să fiu sinceră și să vă spun că Eadlyn nu a fost preferata mea. Mi se pare că este un personaj neconturat care lasă puțin cam prea mult de dorit, o fată râzgâiată care nu știe exact ce și cum ar trebui să facă. Mi se pare că e o responsabilitate mult prea mare și ea nu poate face față sau cel puțin, asta e impresia pe care mi-a lăsat-o. 
Primele trei volume mi se par mult mai bine scrise și cu mai multă atenție asupra detaliilor care definesc mult mai bine personajele și acțiunea, povestea lui Eadlyn nu este cea mai reușită și cel mai bine scrisă dintre cele trei, însă iubesc seria și tot ce ține de ea așa că am ales să trec cu vederea peste aceste detalii ușor deranjante.

  După cum am spus, povestea celor doi îndrăgostiți este continuată de copilul lor care este o fată, viitoarea moștenitoare și conducătoare a Ileei. 
Pentru a liniști apele mult prea agitate din popor, regele și regina aleg să creeze o alegere pentru viitoarea moștenitoare a imperiului care să includă 35 de băieți veniți din provincie care sunt pregătiți să o cucerească și să ajungă viitori prinți.
Trebuie să recunosc că această alegere nu prea m-a incitat și nu prea a fost pe gustul meu. Mi se pare că toată acțiunea a fost scrisă la repezeală și era ca și căzută din pod. Nu am văzut aceeași afecțiune și iubire care parcă plutea în aer ca și în alegerea precedentă. 
În momentul în care citeam această carte, simțeam același vibe pe care-l aveam acum vreo câțiva ani când mă uitam la Burlăcița. Stați așa, nu aruncați cu roșii pentru că asta simțit, dar nu v-am spus încă ceva, mi-a cam plăcut emisiunea aceea. 😉
Acum, lăsând glumele, cartea a fost amuzantă pe alocuri și deși nu e o lectură din care să ai prea multe de învățat, este o lectură ușoară, chiar amuzantă care poate să te destindă pentru moment și să te facă să uiți de problemele cotidiene pentru că seria este captivantă și sunt foarte entuziasmată pentru viitorul volum deși este ultimul. 

 „Mi se părea imposibil ca un străin să mă citească atât de bine, mai ales că mă străduiam din răsputeri să-mi ascund gândurile și sentimentele.”


  Recomand cartea tuturor, pentru o lectură ușoară, așa cum am spus și mai sus, amuzantă și rapidă. Eu cu siguranță voi continua seria și voi citi și ultimul volum pentru că vreau nespus de mult să văd cum se încheie povestea și pe cine va alege Eadlyn deși e puțin cam previzibil.

Mulțumesc nespus de mult editurii Leda Edge pentru acest exemplar, puteți da click pe poză pentru mai multe cărți minunate.
Hugz, Adela!


Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu