miercuri, 20 martie 2019

10 sfaturi pentru a fi mai productiv.

7 Ways to Stay Productive When You Work From Home #theeverygirl

  Bună tuturor! Pentru că eu am niște probleme grave cu productivitatea pe care trebuie să le reglez neapărat, m-am gândit ca odată ce învăț eu cum să fiu mai productivă, să vă învăț și pe voi! Știu, știu, cu toții am prefera să lenevim în pat până la zece într-o zi de luni, sau să nu tragem de noi într-o zi de vineri știind că e ultima zi din săptămână, tu fiind epuizat până în măduva oaselor, însă lucrurile pot deveni mult mai interesante și astăzi, mi-am propus să vă destăinui zece sfaturi pe care și eu le-am primit de-a lungul timpului, le-am pus în aplicare și au funcționat.😀

10.  Organizează-ți spațiul de lucru.

 Știu partea foarte banal dar trebuie să ascunzi lucrurile de prisos, să oprești notificările de la telefon și să începi să te concentrezi.

9. Fă o pauză de somn.

  Dacă timpul și/sau locul de muncă îți permite, ei bine, atunci e perfect! Poți dormi 30-60 de minute la amiază. Un somn scurt te poate alimenta cu energie și poate să-ți ridice dispoziția și productivitatea.
:)


8. Meditează.

  Dacă vrei să devii mai concentrat și să-ți antrenezi memoria, caută niște practici de meditație.

7. Trezește-te de dimineață.

  Nu știu dacă asta e valabil pentru toată lumea dar eu atunci când dorm mai mult de opt ore pe noapte, mă trezesc obosită. Statisticile ne spun că cei mai buni manageri se trezesc până la ora 6. Trezirea de dimineață oferă bonusuri: liniște, timp suplimentar înainte de școală/facultate/muncă pentru a face gimnastică, yoga sau pentru a medita.

6. Folosește o listă de sarcini. 

  În așa fel nu vei uita ce ai de făcut și vei ști ce trebuie să faci mai departe.

5. Apucă-te de lucru cu entuziasm.

  Dacă te gândești cât de grea este sarcina ta, va deveni de zece ori mai apăsătoare pentru tine, apucă-te de lucru ca și cum ar fi ceea ce ți-ai dorit din totdeauna.

4. Spune „NU”.

  Dacă ai un plan de lucru bine pus la punct și nu ai timp, nu permite altora să ți-l fure.

You can be a good person with a kind heart and still say no.


3. Transformă sarcinile importante în sarcini uzuale.

  Nu fi stresat din cauză că sarcinile sunt foarte important, atârnă-te față de ea, ca și de o sarcină comună.

2. Mănâncă bine.

  Mănâncă bine de dimineață, mai puțin la prânz. Dejunul te va energiza, vei avea destulă putere pentru a lucra până la prânz.

1. Fă o pauză de 20 de minute la fiecare 1,5 ore.

  Statisticile promit o creștere a productivității de 16%.

Mulțumesc pentru atenție!
Lecturi Minunate!
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu