luni, 2 aprilie 2018

Crește coeficientul de inteligență simultan cu biblioteca ta?

𝒜rticolul de azi nu va fi unul foarte lung, căci voi încerca să-mi exprim părerea într-un mod cât mai subiectiv și scurt, pentru ca voi să vă bucurați din plin de acesta. Totodată, dacă doriți, în secțiunea de comentarii puteți impărtăși cu noi opiniile voastre asupra acestui aspect: Crește coeficientul de inteligență în același timp cu biblioteca? Se procură inteligența dintr-o bibliotecă cât mai voluminoasă?

u siguranță, ceva se întâmplă când citești tot mai multe cărți. Dar ce? Rămân, oare, toate informațiile stocate în mintea umană?
Eu răspund ferm: NU! (așa cum majoritatea oamenilor ar face)
Lectură ușoară sau greoaie, plăcută sau folositoare, niciodată nu vom stoca toată informația. Ba mai mult, uităm majoritatea lucrurilor citite într-o carte. Dacă e să ne raportăm la informațiile în plus care se adaugă inteligenței umane, putem constata că majoritatea lecturilor ușurele sunt aproape nefolositoare, beneficiile fiind că ne mai eliberăm mintea și e plăcut să intri în pielea personajului care duce o viață normală, cu câteva intrigi. Dar când dai de o carte care îți aduce în prim plan diferite subiecte reale... te constrânge să devii interesat și chiar îți place acest fapt, având în vedere că înveți diferite lucruri, ce se întâmplă atunci?
Ei, și atunci uiți majoritatea lucrurilor citite și/sau învățate, dar ceva-ceva tot rămâne acolo. Și e folositor.

alitate... nu cantitate, zicea cineva. Și pe acest lucru se bazează și articolul meu. Ceea ce încerc eu să explic e că, nu mereu va crește și coeficientul de inteligență împreună cu volumul bibliotecii. Căci nu din toate cărțile înveți ceva folositor în acest sens. Însă e frumos să îți iei o zi liberă, cu o astfel de carte în mână. Cu toții cunoaștem sentimentul.

eși cele mai multe cărți te învață ceva - important, nu procuri inteligența dintr-o bibliotecă cât mai voluminoasă, ci din cele câteva cărți de la care rămâi cu ceva și după o bucată bună de timp de la citirea acestora, dacă nu pentru totdeauna.


-am dus prea departe cu articolul, așa că vă mai spun ceva și vă las. Cele mai multe informații folositoare pe care le-am stocat eu, au fost din cărțile lui Dan Brown, care sunt pline. Și m-au ajutat, căci am ajuns să recunosc unele picturi făcute de Leornardo da Vinci sau anumite asociații, etc.

ecturi plăcute vă doresc și nu uitați că aștept părerile voastre în secțiunea de comentarii!


Share: