duminică, 26 martie 2017

The Book Buying Tag

Pentru că nu am mai făcut de muuult un tag și am găsit unul așa drăguț pe blogul asbookshelf, am zis să îl încerc și eu pe acesta. Deci enjoy! :)



1. De unde îți cumperi cărți?
De la librării online, consider că e mult mai avantajos să cumperi o carte cu 15 lei de pe Elefant, decât cu 30 din librării, but that is just my opinion :)) Dintre librăriile online, cel mai des le frecventez pe elefant.ro și librărie.net, au niște oferte tare faine. (nu, nu m-au plătit ca să zic asta :)) )

2. Plasezi precomenzi pentru cărți?
Nope, niciodată. Mi se pare o aiureală. Înțeleg că ești fan al unei serii/autor, dar cu ce te ajută dacă comanzi o carte mai devreme? Oricum nu o vei primi decât cu puțin timp mai înainte  decât ceilalți oameni și, de obicei, vei plăti mult mai mult.

3. Câte cărți comanzi în medie pe lună?
Răspuns final: cât de multe pot. 

4. Împrumuți cărți de la bibliotecă?
Normal. Cred că toată lumea a împrumutat măcar o dată, dar prefer să le cumpăr.

5. Care e părerea ta în legătură cu cărțile împrumutate?
*voce de copil mic* Nu mai împrumut niciodatăăăăăă cărți.
Am avut multe experiențe neplăcute cu împrumutatul cărților, care includ: pagini ÎNDOITE, pagini MURDARE, pagini RUPTE, deci... nu mai am încredere în nimeni cu cărțile mele. Sau cu orice în general :))

6. Ce părere ai despre cărțile second-hand?
Sunt super. Aș cumpăra doar cărți second-hand dacă aș putea, doar că nu poți găsi mereu la un preț avantajos cărțile pe care le vrei neapărat. Normal că sunt foarte selectivă cu cele sh, dar din moment ce un om a citit o carte o singură dată, a îngrijit-o atât de frumos încât pare nouă, de ce nu i-ai cumpăra-o ca să facă și el rost de niște bănuți pentru altă carte? Și în plus așa ieși și tu mai ieftin, deoarece cărțile second-hand sunt vândute ori la jumătate de preț, ori chiar cu mai puțin. Și mai e o variantă la cărțile acestea în unele cazuri, schimbul. Poți să îți dai din cărțile vechi și să primești altele noi. Nu e fain?

7. Îți ții cărțile pe care le citești separate de celelalte?
O să încerc să o fac să sune cât mai normal: teoretic da, practic nu. Ce înseamnă asta? Păi, înseamnă că în bibliotecă sunt unele lângă altele, dar, sunt separate mintal de mine. 
P.S. Sper că a avut sens.
P.P.S. Știu că nu a avut.

8. Plănuiești să citești toate cărțile pe care le deții?
Ăăm, normal. De aia le-am cumpărat, nu? :))

10. Ai donat vreodată cărți?
Da, donez mereu cărți verișorilor mei mai mici. Și străinilor le vând foarte ieftin cărțile mele din copilărie, deci sunt un fel de donații, doar că vreau să știu că ajung la cineva care chiar și le dorește și nu le ia doar pentru că „ie gratis”.

11. Ți-ai interzis vreodată să cumperi cărți?

Da și a fost groaznic. Doar că nu vreau să exagerez cu cumpăratul. Dacă ar fi după mine aș cumpăra cărți în fiecare zi, și am zis la plural :))

12. Crezi că îți cumperi prea multe cărți?
Poate unor oameni normali li s-ar părea că sunt prea multe. Mie, din contră, mi se pare că sunt prea puține. :D

Mie mi-a plăcut mult acest tag și vă invit pe toți să îl faceți, pe blogul personal sau, de ce nu, în comentarii. Totuși, îi invit în mod special pe: Ștefan, Dweenie, Roxi, Yuki, Tyna și Oli, Andrei, Diana și Daria și abia aștept să vă citesc tuturor răspunsurile ;)
Share:

3 comentarii:

  1. Mulțumesc din suflet! Sper să-l fac cât de curând, e un tag foarte simpatic. 💕 Apropo, îmi plac răspunsurile tale!
    Lecturi minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oportunitate de împrumut oferită de dl, Benjamin care îmi salvează familia de la robie financiară {lfdsloans@lemeridianfds.com}

    Bună toată lumea, sunt mamă singură Putri Adiratnaa, din Jakarta, aș dori să împărtășesc această mărturie grozavă despre cum am primit un împrumut de la dl, Benjamin, când am fost alungați de acasă când nu mai puteam să-mi plătesc facturile, după fiind înșelat de diverse companii online și refuzat un împrumut de la banca mea și o altă uniune de credit pe care am vizitat-o. Copiii mei au fost luați de asistență maternă, eram singură pe stradă. În ziua în care am pășit rușinos într-un vechi coleg de școală care m-a prezentat la Daisy Maureen. La început i-am spus că nu sunt mai pregătit să-mi asum niciun risc de a solicita un împrumut online, dar m-a asigurat că îmi voi primi împrumutul de la ei. În al doilea rând, din cauza casei mele, am fost nevoit să iau un proces și am solicitat împrumutul, din fericire pentru mine am primit un împrumut de 80.000,00 USD de la domnul Benjamin. Sunt fericit că am asumat riscul și am solicitat împrumutul. Copiii mei mi-au fost returnați și acum dețin o casă și o afacere proprie. Toate mulțumirile și recunoștința se adresează Serviciului de finanțare Le_Meridian și pentru ajutorul domnului, Benjamin, pentru că mi-a dat un sens vieții, când pierdusem orice speranță. Dacă în prezent căutați un ajutor de împrumut, le puteți contacta prin: {lfdsloans@lemeridianfds.com} sau WhatsApp + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere