duminică, 16 iunie 2019

De ce ar trebui să-ți arunci vechile textmarkere

       M-am bucurat ca un copil în ziua de Crăciun când am aflat că Stabilo dorește să colaboreze cu blogul nostru, de aceea aș dori să vă povestesc și vouă ce este așa super la textmarkerele Stabilo Boss și de ce nu m-aș mai întoarce NICIODATĂ la iluminatoarele mele normale.
       În acest articol o să vorbesc despre textmarkere Stabilo Boss Pastel, Linere Stabilo Point 88,0.4 mm și textmarkere Stabilo Swing Cool Pastel.

       *O mică mențiune: Veți găsi Stabilo Boss și în variantă de 4 și în variantă de 6 (sau la bucată), eu vă recomand să luați direct setul de 6 pentru că vă spun din experiență că dacă luați un set mic, o să doriți imediat și restul culorilor. :))

       Deci... ce e toată agitația aceasta din jurul textmarkerelor Stabilo? Cu ce e mai bun un textmarker stabilo decât textmarkerul tău normal la un sfert din preț. Cele 3 motive principale ar fi:

1) FLEXIBILITATEA: La Stabilo există un textmarker potrivit pentru orice persoană, sunt cele normale pe care vi le-am arătat mai sus, variantele mini care sunt foarte bune de strecurat în penar sau (de ce nu?) în buzunar și swing cool-urile care sunt mai subțiri și mai lungi și arată exact ca niște pixuri. Când ai Stabilo, scapi de stres, trebuie doar să-ți dai seama care e textmarker-ul perfect pentru tine.

2) REZISTENȚA: Uhm... cred că nu sunt singura care uneori uită textmarker-ul fără capac, sau care se trezește că i-a zburat capacul când îl aveam prin penar. Dacă ai Stabilo, n-ai de ce să-ți faci griji, nu s-a uscat încă, rezistă 4 ore fără capac, deoarece a fost fabricat din materiale de calitate. Am remarcat că nici nu se consumă prea ușor, eu (și toată lumea care mi le-a cerut) folosesc textmarkerele de la Stabilo de aproape jumătate de an zilnic și încă nu s-au consumat, deci raportul calitate-preț este unul bun.

3) CULORILE: Care sunt culorile pe care le găsim la textmarkerele normale? Roz, galben, portocaliu și verde într-o nuanță care te zgârie pe retină. Puteți vedea și voi mai jos diferența dintre culoarea normală și enervantă a textmarkerelor normale și culoarea caldă, pastelată de la Stabilo, care ar putea face orice material plăcut de privit.


swatches textmarker normal vs stabilo

      Nu-mi pot închipui cum mi-aș putea organiza documentele fără Stabilo:
      
      V-am spus deja că m-am îndrăgostit de textmarkerele Stabilo și că nu le-aș înlocui cu nimic altceva de pe piață, însă finelinerele nu mi s-au părut la fel de indispensabile. Desigur, asta până când am vrut să încerc un font drăguț pentru care îmi trebuia un instrument de scris subțire, și finelinerele de la Stabilo mi-au apărut imediat în minte. Vă las pe voi să judecați dacă sunt fantastice sau nu. :)
      Le mulțumesc din suflet celor de la Stabilo pentru minunățiile pe care mi le-au trimis și abia aștept să vă povestesc despre celelalte produse din gama lor.  
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu