vineri, 3 februarie 2017

Semn de carte origami în formă de inimă care necesită doar 3 minute



Că tot vine Valentine's Day, ne-am gândit să facem un tutorial cu ceva mai romantic: un semn de carte în formă de inimioară EXTREM de simplu și care vă va lua doar 3 minute :-) 

Pentru fiecare semn de carte aveți nevoie de o foaie colorată (roșie sau cu un model care vă place) tăiată în două. De exemplu, dimensiunile alese de mine au fost de 13 pe 7.5 cm.

Cu modelul (dacă e cazul) pe dinafară, îndoaie dreptunghiul la jumătate, pe orizontală

Apoi îndoaie-l pe verticală.

Îndoaie o parte în sus la 45 de grade, în așa fel încât colțul să se alinieze cu centrul

Repetă cu cealaltă parte

Întoarce foaia pe cealaltă parte. Îndoaie partea de sus la jumătate. Aproximativ 1/3 din vârful inimii va fi îndoită.

Îndoaie colțurile inimii pentru a face o formă de inimă. În buzunărașul format jos poți băga colțul unei foi pentru a-l folosi pe post de semn de carte.

Ta-da! Semnul vostru de carte e gata.

Nu uitați să fiți creativi cu modelele alese și abia așteptăm să vedem ce v-a ieșit ♥

sursa: http://howaboutorange.blogspot.ro/2013/01/heart-shaped-page-marker-origami.html
Share:

5 comentarii:

  1. Am pierdut toate semnele de carte de genul:)) Util tutorialul. Mă duc să-mi mai fac câteva, ca după să le pierd și pe alea :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant tutorial :)
    Am sa incerc si eu .

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am facut si eu un asfel de semn, dar eu m-am inspirat dupa un video de pe youtube...Felicitari oricum pentru tutorial

    RăspundețiȘtergere