marți, 13 decembrie 2016

Tag: All I Want for Christmas


Mai sunt două săptămâni până la Crăciun și deja toți suntem cu gândul la el, nu-i așa? Vacanța de iarnă, împodobitul bradului, luminițele, cadouri, ciocolată caldă, liniște și pace. Crăciun e o sărbătoare minunată! Am fost nominalizată de Roxi la All I want for Christmas book tag și mi s-a părut un prilej bun de a intra în atmosfera festivă. 
Voi lăsa cerințele în engleză pentru că mi-e cam lene să traduc azi. :)) 

1) What fictional character do you want Santa to leave under your Christmas tree?
Imagini pentru daughter of smoke and bone madrigal
Madrigal, din Născută din fum și os.

2) What character do you want to kiss under the mistletoe?
Mereu am crezut că lumea a fost prea rea cu el, dacă ar fi primit măcar puțină iubire sinceră, atunci n-ar mai fi devenit un monstru.

3) You write your Christmas list for Santa, what are the top 5 books on it?
Imagini pentru tumblr christmas gifts
1. Cronicile Wardstone
2. Seria Legend
3. Seria Shades of Magic
și atât că nu vreau să falimentez de tot săracul moș:))

4) It’s secret santa at Hogwarts, what do you most want to receive?
N-am citit Harry Potter și nici n-am de gând.

5) You get to the spend the day with the characters and movie adaptation actors from one fandom, what do you pick?
Imagini pentru game of thrones characters
Familia mea, normal ♥ 

6) What fictional animal would you like to replace Rudolph and be able to meet on your roof?
game of thrones baby dragon

Drogon, Viserion și Rhaegal, nu mă pune să aleg între copiii mei :(


7) You invite 10 fictional characters to your new years eve party, who do you pick?
Imagini pentru party hard gif
Khalid și Șezi ( Urgia și zorile), Cersei Lannister ( Game of thrones), Margo și Q ( Paper towns), Lisbeth și Mikael (Millennium), Anna și Cas ( Anna în veșmânt de sânge) și Alex ( Portocala mecanică). 

8) What character would make a good santa (Doesn’t have to be appearance, personality counts too)?
Imagini pentru george rr martin
Nu știu un personaj, dar îmi vine în minte un autor care s-ar potrivi perfect, doar că ar fi un santa rău: George R.R. Martin.

Nu știu cui să-i dau tag, așa că îl poate prelua oricine vrea să intre puțin în atmosfera festivă. Sărbători fericite, dragilor! ( cam devreme, știu, știu)
Share:

6 comentarii:

  1. Ce răspunsuri frumoasee! Deși n-am citit absolut nicio carte din cele menționate de tine, mi-a făcut plăcere să-ți citesc răspunsurile.

    Ah, bine zis că stăm numai cu gândul la Crăciun. Și e cam nasol că, fix acum când e perioada cu tezele, mie mi-e gândul numai la Crăciun/ce cadouri să fac/ce decorațiuni să mai pun. Haha :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aw, mersi mult! Și trebuie să le citești și tu, cel puțin Urgia și zorile și Game of thrones, sunt S-U-P-E-R-B-E. De fapt dacă mă uit mai bine toate cele pe care le-am menționat se afla printre cărțile mele preferate :))
      Pf, mare dreptate ai. Lasă că mai avem doar o săptămână și apoi ne vom putea bucura ca lumea de Crăciun! :D

      Ștergere
  2. Hmm,dragute raspunsuri.
    Totusi,m-ai facut curioasa ,de ce nu ai de gand sa citesti Harry Potter?

    RăspundețiȘtergere