vineri, 11 noiembrie 2016

Despre „Femeia-Minune” de Leigh Bardugo + Dezvăluirea coperții

     Imagini pentru superhero tumblr

         Poate ați auzit că cei de la Random House au format o echipă de super-autori (pe care e practic imposibil să nu-i cunoașteți) pentru a scrie despre supereroii noștri preferați. Sunt: Leigh Bardugo (Banda celor șase ciori) cu Femeia-Minune, Marie Lu (Legenda) cu Batman, Matt de la Pena (Mexican Whiteboy și The Living) cu Superman și Sarah J. Mass (seria Tronul de cleștar) cu Femeia-Pisică. Nu știu de voi, dar eu de abia aștept, mai ales că au fost date pe mâini atât de bune!
Imagini pentru wonder woman 2017
        Prima carte care va fi publicată este Femeia-minune, anul viitor, în august. Veștile bune nu se opresc aici, înainte de lansarea cărții, în iunie, va apărea și filmul, cu Gal Gadot în rol principal.
        Scrisă de Leigh Bardugo, o autoare pe care o îndrăgim cu toții, „Femeia-Minune: Aducătoarea-de-Războaie” spune povestea Dianei Prince dinainte să devine o supereroină. 
       Pentru că înainte să devină Femeia-Minune, Diana a fost... păi... doar o adolescentă. 
     „Diana înseamnă atât de mult pentru atât de mulți oameni,” declară Leigh Bardugo.”Asta e cam intimidant, dar e totodată și motivul pentru care am luat cartea în primul rând, pentru că și eu o iubesc (pe Femeia-minune).”
        În povestea lui Leigh, Diana e o fată căreia i s-a dat misiunea de a le dovedi surorilor ei războinice de ce e în stare. Dar când apare oportunitatea, ea îi dă cu piciorul șansei la glorie și încalcă legea amazoniană pentru a salva un muritor, o fată misterioasă numită Alia Keralis. Dar cum Diana va afla în scurt timp, îngânfarea ei ar putea duce lumea spre moarte și distrugere.
Imagini pentru wonder woman warbringer
     Pentru că ceea ce Diana nu știe e că Alia e o Aducătoare-de-Războaie, o ddescendentă a Elenei din Troia, și ei îi este sortit să aducă vărsare de sânge și mister. Diana și Alia trebuie să rămână unite împotriva inamicilor lor, unii dintre ei vor vrea să o distrugă pe Alia; alții vor vrea s-o numească una de-a lor. 
„Am fost adusă să-mi spun versiunea evoluției Dianei ca erou, și ăsta a fost un lucru atât fascinant, cât și înfiorător de realizat.” spune Bardugo. „Nu prea cred că am avut libertatea de a alege ce să scriu, pentru că deja exista un canon felurit. M-am băgat în proiect știind că voiam să păstrez niște elemente specifice Femeii-Minune intacte, și că voiam să conserv puterea și bunătatea în esența Dianei. Dar mai știam și că am propria poveste de spus și voiam să-mi pun propria încâlcire peste mitologia ei.”
         Abia aștept, wow! Oare va fi Femeia-Minune chiar mai bună decât minunata duologie „Banda celor șase ciori”? Presupun că vom afla abia pe 29 august 2017. 
     Acum vă voi arăta coperta, care e atââât de tare.
„De fiecare dată când primesc o copertă, îmi țin respirația înainte să deschid atașarea.” spune Bardugo. „Dar se pare că n-aveam de ce să mă îngrijorez, logoul, brățările încrucișate, steaua roșie. Cred că pare iconic, exact cum ar trebui să fie Femeia-Minune.”
Share:

4 comentarii: