sâmbătă, 4 mai 2019

my bookshelves // întorc toate cărțile necitite din biblioteca mea

  Recent am auzit și eu de acestă provocare și trebuie să recunosc că Oana de la oanareads24 (youtube) și book.lover24 (instagram) m-a inspirat. Din câte știu eu, ea este prima care a adus acest challenge în România, însă nu m-am interesat să văd de cine a fost creat. Am văzut la instastory că din ce în ce mai mulți oameni au început să ia parte la această provocare și mi s-a părut un lucru foarte interesant. În ce constă această provocare? Trebuie să întorci cărțile necitite din bibliotecă, wow.. știu, mă pricep la explicat:)), însă o să vă arăt mai jos cum a decurs la mine. De ce ai face asta? Nu știu dacă voi aveți aceeași problemă cu mine, dar după un timp îndelungat în care am ținut o carte necitită în bibliotecă parcă nu mai am aceeași admirație pentru ea pe care o aveam la încep și parcă nu mă mai stimulează nimic să o citesc, așa că iată, am găsit soluția perfectă! Să începem!

  

  Acesta este un raft foarte drag mie, raftul în care am cărțile de „debut” dacă aș putea spune așa. Cărțile care m-au introdus în lumea cititului și cărți dragi de care nu m-am putut despărți nici până acum.


  Aici puteți vedea o încercare eșuată de aranjare a bibliotecii pe culori pe care nici până în ziua de azi nu am terminat-o.



  Raftul acesta este un dezastru total și prefer să nu mai spun nimic.... oricum vorbește de la sine, strigă după o rearanjare urgentă. 



  Începutul acesta de raft se vrea a fi ocupat de cărți în limba engleză, însă cum acestea sunt în minoritate, le-am amestecat cu cele în limba română.



  Trebuie să spun că sunt mândră de această bucățică de raft având în vedere că mai toate cărțile au trecut prin mâna mea. 


  Abia aștept să ajung la ultimele două volume din Harry Potter, sunt pe tbr-ul lunii iunie.



  Din nou, foarte mândră de acest raft!



  Seria Instrumente Mortale așteaptă de foarte mult timp să fie citită și cu siguranță îmi voi face timp vara aceasta.



  



  Cam acestea sunt cărțile necitite din biblioteca mea, vă invit și pe voi să faceți acestă provocare.
Pe data viitoare!
Hugz!

  

Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu