duminică, 8 aprilie 2018

Recenzie: După ce ne-am întâlnit de Anna Todd

Titlu original: After
Gen:young adultromancedrama
Editura: Trei
An apariție: 2015
Număr de pagini: 635
Rating:★★★★
” -...Nu-mi place în cine mă transform când sunt cu tine și nu pot suporta stare pe care o am când îmi spui lucrurile acelea oribile.                                                 ...                                                                                                   -Știi cine cred eu că ești atunci când ești cu mine?         -Cine?                                                                                      - Tu însăți. Cred că aceasta ești tu cea adevărată, iar tu ești prea ocupată să te gândești la ce cred alții despre tine ca să conștientizezi acest lucru”
            

  Înainte de începerea acestei cărți,  aveam o oarecare reținere și strângere de inimă cu ce se v-a întâmpla în momentul în care o voi citi, dar s-a dovedit a fi povestea mea preferată de dragoste din toate poveștile contemporane pe care le-am citit până acum.
  Consider că își merită faima, și da, este o poveste puțin stupida și poate mediocră, dar autoarea a reușit să contureze foarte bine personajele, astfel intrând foarte bine pe sub pielea lor.

  Theresa Young, sau Tess, cum îi place ei să i se spună, este pregătită pentru începerea unei vieți noi, departe de mama ei și de toate grijiile din micul oraș din care provine odată cu venirea sa la facultate.

  Din păcate, toate planurile pe care le are, de a fi o studentă iminentă și cuminte, se năruie în momentul în care frumosul și fermecătorul Hardin, intră pe ușa ei din camera de cămin. 
Ajungând să-l cunoască mai bine, știe că niciodată viața ei nu o să mai fie la fel. Deși provenind din lumi diferite, ei încercă să construiască o frumoasă poveste care se năruie din păcate mai mereu.

” -Păi, atunci presupun că nu trebuie să-mi fac probleme că nu te place familia mea. De fapt, cred că te place mai mult decât mă plac pe mine. Chicotește și mă mângâie cu degetul pe obraz, trimițându-mi un fior pe șirea spinării. Problema este că, mai stau mult pe aici, tata o să înceapă să creadă că îmi place de el, spune Hardin cu o voce nonșalantă, dar cu ochii întunecați.”
  Ceea ce e cel mai deranjat la povestea aceasta, este faptul că autoarea nu a fost destul de atentă la detalii și sunt multe chestii care se bat cap în cap și apar în contradicție, ceea ce m-a frustrat puțin pe mine în momentul în care lecturam povestea.
  Ce m-a mai deranjat la carte, este că apar foarte muuuuuuulte clișee, pe care, cred că fiecare om care a citit mai mult de două cărți romance la viața lui, s-a împiedicat de ele printre cuvinte. Nici stilul autoarei nu a fost unul prea desăvârșit sau nemaipomenit, dar pentru o poveste care a fost scrisă pe wattpad înainte să fie publicată, cred eu, că este acceptabil. Cu toate acestea, povestea mi-a intrat totuși la inimă și m-a făcut să mă gândesc zi și noapte doar la protagoniștii ei.

  Finalul a fost cel care m-a făcut să acord cărții un rating de patru steluțe și nu de trei, pentru că eu nu m-aș fi gândit niciodată, luându-mă prin surprindere și chiar făcându-mă să vărs o lacrimă. M-a lăsat în suspans povestea și sunt foarte nerăbdătoare să încerc și volumul doi care sper să mă facă să-i acord cinci steluțe cu inima plină.


Share: