vineri, 28 iulie 2017

Tag: Mid-year book freak out


Am văzut absolut peste tot acest tag, așa că după ce am văzut că mi-a fost pasat și mie de Dweenie de la The Fictional Universe am spus că trebuie să-l fac și eu imediat.
Sper să vă placă răspunsurile mele, dacă ați citit și voi vreo carte menționată de mine în acest articol nu ezitați să vă spuneți propria părere despre ea. :)

Sunt cam în urmă cu reading challenge-ul pentru că examenul de anul ăsta chiar mi-a dat viața de bookaholic peste cap, dar am reușit să citesc 22 de cărți până în acest moment, deci am de unde alege:))

2017 Reading Challenge

2017 Reading Challenge
Mihaela has read 22 books toward her goal of 60 books.
hide
22 of 60 (36%)          
1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în această parte a anului 2017?

Chiar dacă am citit puține cărți anul acesta, trebuie să recunosc că cel puțin 75% dintre ele mi-au plăcut enorm de mult, deci e o alegere foarte grea pentru mine. Pe locul special se află Blestemul câștigătoruluiAcest cântec neîmblânzit și seria Legend, toate trei sunt niște cărți superbe și chiar nu pot alege.
   

2. Cea mai bună continuare a unei cărți citite în 2017?
Prodigy (Legend, #2)
Cu siguranță cea mai bună continuare citită anul acesta este cea a cărții „Legend” scrisă de Marie Lu (cred că vă așteptați la asta:)) ). A fost o lectură emoționantă, cu acțiune intensă, construită într-un univers distopic palpabil  și chiar și după jumătate de an îmi amintesc cât de mult am adorat personajele. Recenzia seriei Legend o găsiți aici.

3.  O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

Când am văzut ediția superb reeditată a cărții „Pistolarul”, primul volum din seria Turnul întunecat, am zis că trebuie să o citesc și eu neapărat, mai ales pentru că va fi și ecranizată în curând. Books before movies ^.^


4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului?

O carte pe care o aștept de anul trecut, cam de pe vremea asta este Wonder Woman de Leigh Bardugo, sunt atât de încântată că va apărea ÎN SFÂRȘIT primul volum din seria DC ICONS. Am scris chiar și un articol despre ea aici, îl voi rescrie când vor apărea coperțile tuturor volumelor din serie. SO EXCITED! :D
5. Cea mai mare dezamăgire?

Nu am citit-o încă în totalitate momentan, dar sunt aproape sigură că „Replica” se va încadra în această categorie, cel puțin povestea Gemmei. Păcat, aveam mari așteptări de la această carte, și chiar mai mari de la autoarea Lauren Oliver. În curând voi publica recenzia. :(
6. Cea mai mare surpriză?

Chiar dacă ador romanele polițiste, nu știam la ce să mă aștept de la editura Crime Scene Press, iar una dintre cărțile pe care mi le-au trimis era scrisă de un italian, iar eu citesc în proporție de 90% cărți scrise de englezi și americani. Dar se pare că nu aveam de ce să mă îngrijorez, „Ucide-l pe Tată” a fost un thriller de excepție care m-a ținut cu răsuflarea tăiată de la prima pagină și până la ultima și abia aștept să fie tradus al doilea volum și la noi.
7. Noul autor preferat (debutant sau nou pentru tine)?

Noua mea autoare preferată este Victoria Schwab, m-a cucerit complet cu romanul Acest cântec neîmblânzit, apărut anul acesta la editura Herg Benet. Mai am 2 volume scrise de ea din seria Shades of magic care stau de luni bune nedeschise și mi-am propus să le citesc și pe ele cât mai curând. :D
8. Cel mai nou crush pe un personaj?


Nu vă condamn dacă v-am plictisit deja cu obsesia mea pentru Acest cântec neîmblânzit, dar... Cel mai nou crush ficțional al meu este August Flynn. E atât de drăguț că încearcă din răsputeri să fie bun, chiar dacă soarta l-a făcut un monstru. :( În plus, are o pisică și știe să cânte la vioară, I can t handle all this cuteness :)


9. Cel mai nou personaj preferat?

Agnieszka din cartea „Aleasa dragonului” de Naomi Novik pentru că a evoluat extrem de mult într-un timp atât de scurt și totuși a rămas loială persoanei ei, chiar și după ce devenise o vrăjitoare bogată tot nu se credea superioară țăranilor din satul ei natal. Să nu mai spun că și-a riscat viața pentru a o salva pe cea mai bună prietenă a ei, răpită de forța malefică a Codrului, chiar dacă avea o șansă de 1% de reușită. Recenzia cărții o găsiți aici.



10. O carte care te-a făcut să plângi?

Aș minți dacă aș spune că sunt o persoană extrem de insensibilă, așa că o carte mă poate emoționa extrem de ușor. Dar voi alege „Cele treisprezece motive”, deoarece mi-a frânt inima felul în care Hannah a fost tratată de școala ei, cum toate persoanele i-au întors spatele când avea cea mai mare nevoie de ele. Însă cel mai tragic mi s-a părut modul în care și-a pierdut încet-încet speranța în umanitate, când a renunțat să lupte. Recenzia mea o găsiți aici.
11. O carte care te-a făcut fericită?

Cine a citit cărțile lui Andrzej Sapowski știe cât talent are acest autor în a crea un univers fantasy, cu ajutorul unui limbaj umoristic. Sigur vă veți atașa de Gerald, iar replicile lui sarcastice și hilare vă vor face să zâmbiți non-stop. Recenzia mea este aici.
12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ați văzut-o anul ăsta?

 Clar Game of thrones. Primele episoade ale sezonului 7 au fost pur și simplu epice. Dacă vreți să aflați cele mai mari diferențe actuale dintre carte și serial, am scris un articol despre asta aici. Și să mă anunțați dacă sunt fani Game of thrones pe blog care ar dori să scriu mai multe articole pe tema asta. :D


13. Recenzia preferată scrisă până acum?
 Chiar azi am încercat să-mi schimb stilul recenziilor și sunt extrem de mândră de rezultat :)

Recenzie: „Blestemul câștigătorului" (Blestemul câștigătorului #1) de Marie Rutkoski

„Noaptea căzuse de-a binelea. Încăperea în care se afla Kestriel era puternic iluminată. Arin se întreba dacă ea avea să-și ridice privirea, dar nu își făcea griji că putea fi văzut în umbrele grădinii. Știa bine cum funcționau lucrurile astea: oamenii care stau în locuri puternic iluminate nu pot zări în beznă."
14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul acesta?




Am multe cărți frumoase, dar cu siguranță „Heartless” de Marissa Meyer le întrece pe toate. Chiar sper să am timp și pentru ea în curând.


15. Ce cărți trebuie să citești până la sfârșitul anului?
Foarte, foarte multe, dar voi încerca să enumăr o parte. Replica, Absolut tot, Fahrenheit 451, Pecetea morții, Sabia Destinului, Vrăjitoarea adevărului, Vremuri de sânge și străluciri de stele, Fata cea bună, Anomalii, Our Dark Duet, Wonder Woman și lista continuă la nesfârșit.


     

Și acesta a fost tag-ul. Vă invit să îl faceți și voi în secțiunea de comentarii, sunt curioasă ce răspunsuri veți da :)

Mai departe îi voi nominaliza pe: Diana de la Dreams have wings, Roxi de la Gânduri despre cărți, Ștefan de la Cărți Zburătoare , Sandra de la Colecționarul de cărți, Yuki Black de la Yuki Black, pe Andrei de la Where the rain falls..., pe Sandra și Evelina de la The Hearabouts și pe Anonima de la Blogu lu Nimeni. Aștept link-uri cu răspunsurile voastre.

Lecturi plăcute tuturor! ♥

Share: