vineri, 19 mai 2017

Book Haul Mai + CONCURS


Luna mai mi-a adus muuulte cărticele pe care abia aștept să le citesc și am vrut să vi le împărtășesc și vouă.
P.S. Poate ați observat că am început să postăm mai rar pe blog, asta e pentru că eu și cealaltă admină, Robe, trebuie să dăm capacitatea curând și presiunea pe care o pune școala pe noi e enormă *cries*. Dar promitem că în vară ne vom revanșa cu postările :)

1. Cărți de la Leda Edge
Trebuie să menționez că îmi doream „Trei coroane întunecate” de acum mult timp, mai exact de dinainte să fie tradusă în română, înainte să fie publicată în engleză, chiar de pe timpul când o văzusem prima dată pe Goodreads și nici măcar nu avea o copertă, pentru că o iubesc pe Kendare Blake a-t-â-t de mult. Desigur, am început cartea și nu m-a dezamăgit deloc. Blestemul câștigătorului are o copertă extrem de frumoasă și abia aștept să văd ce ascunde în interior. Pecetea morții trebuie să recunosc că am luat-o mai mult pentru voi, și imediat după ce o voi citi și îi voi scrie o recenzie o să facem un concurs cu ea. :) Mulțumesc tare mult editurii ♥


2. Cărți de la Nemira
De la Nemira am primit o carte care arată absolut genial. Are 2 coperți (câte una pe fiecare parte) și 2 povești, ambele într-o singură carte scrisă de autoarea seriei Delirium. Am cerut „Vrăjitoarea Adevărului” după ce am citit recenzia pe care i-a făcut-o Simona, deoarece practic m-a vrăjit și am așteptări mari de la carte. Ultima dorință mă tenta de câțiva ani și cred că după ce o s-o citesc o să mă apuc imediat și de jocul Witcher, care e bazat pe carte. Cruzimea a fost un fel de bonus, nu a fost oferită la cererea mea, dar din fericire am citit descrierea și sună foarte promițător. Mulțumesc editurii Nemira mult de tot! :)

3. Alte cărți 
My heart and other black holes e singura cărticică cumpărată de mine și într-un fel regret că am luat-o. Nu pentru că n-ar fi minunată, ci pentru că în curând va fi tradusă la editura Herg Benet. Și am păstrat partea cea mai bună la final, editura Storia s-a gândit ca de obicei la noi și ne-au trimis 2 exemplare din cea mai nouă carte tipărită de ei. Abia aștept să o citesc deoarece cei de la Storia nu dezamăgesc niciodată, mereu poți învăța câte ceva drăguț din cărțile lor :)

4. Concurs
Mulțumesc că ai stat până la sfârșit să îmi asculți zdrăngănelile, normal, am pregătit și un concurs. Pentru detalii, dă click pe poza de mai sus. :)
Share: