joi, 28 februarie 2019

The Kissing Booth: Carte vs Film



  Probabil că dacă mă urmăriți pe Instagram, deja știți că am o mică-mare obsesie pentru acest film și pentru toți actorii care joacă în el (în special pentru Noah) și trebuie să spun un lucru pe care îl știu cu certitudine, ador cartea, filmul și tot ce ține de Cabina de Săruturi. Pentru că după cum probabil știți și voi deja, eu am fost norocoasă și am reușit să citesc și cartea dar să vizionez și filmul și pentru asta trimit mulțumiri editurii Leda Edge și nu uiați că puteți să vă achiziționați și voi cartea chiar de aici.
Acum trecând peste micile detalii, pentru că nu vreau să mă lungesc prea mult, astăzi o să vă arăt micile diferențe pe care eu le-am observat de-a lungul filmului și care nu erau prezente sau erau schimbate în povestea originală.


Imagine fun, gif, and spoiler alert


În carteÎn film
Elle era una dintre fetele populare care atrăgea mereu atenția în micile grupuri care se formează și includ „personalitățile” școlii.Elle ne era populară ceea ce se cam bate cap în cap cu faptul că toată lumea voia să o aibă și o dorea.
Nu e la fel de bine detaliată povestea de dragoste dintre cei doi și nu ne sunt relatate foarte multe întâmplări pe care aceștia le-au avut de-a lungul relației secrete.Relația dintre cei doi este foarte bine conturată și sunt rezervate minute bune pentru a fi descrisă ceea ce m-a bucurat pentru că, după părerea mea a fost un punci omis din carte.
În momentul în care Noah fuge de acasă și mama lui este disperată, tot ce face este doar să dea un telefon prin care să întrebe de el la familia Evans.După ce Noah este dat dispărut mama lui vine personal acasă la Elle pentru a discuta și pentru a încerca să-și găsească fiul.
Relațiile dintre cele două familii nu sunt la fel de strânse, nu-și vorbesc prea des și când o fac este doar din politețe.Relația dintre cele două familii este foarte bine definită și se vede clar că sunt niște prieteni apropiați.
Lee se îndrăgostește de prietena lui fără prea multă atenție din partea autoarei și este o relație uzuală, de fundal căruia nu prea i se acordă atenție.Relația dintre Lee și prietena lui începe la cabina de săruturi și este mult mai bine definită.

La momentul balului Noah vine acasă după Elle și o convinge să-și mai acorde o șansă.Elle merge la bal alături de prietenii săi, exact așa cum era plănuit fără să-l mintă pe Lee.
 Cei doi se împacă în momentul în care Noah îi declară dragostea lui pe scena balului.Elle nu acceptă scuzele lui în momentul balului și fuge rușinată de emoțiile ei. Ajung din nou împreună cu ajutorul lui Lee.
Despărțirea dintre cei doi în momentul în care el a fost nevoi să plece la facultate nu a fost atât de dramatică și tensionată.Cei doi s-au despărțit într-un mod brutal care nu-i reprezenta absolut deloc dându-ne impresia că au foarte puține șanse de reușită.
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu