luni, 10 aprilie 2017

20 de citate din literatură care îți vor frânge inima

A.S. Aduceți-vă șervețelele.
1.
2. „-Ce se întâmplă cu oamenii care își deschid inimile?
      -Se vindecă.” 
- Haruki Murakami, Pădurea Norvegiană

3. „ce e mai puternic 
     decât inima umană
     care e frântă din nou și din nou
     și continuă să bată”
- Rupi Kaur, Milk and Honey


3. „Multora dintre voi v-a păsat, doar că nu destul.”
- Jay Asher, Cele treisprezece motive

4. „Mereu am făcut ceea ce au vrut ceilalți. Mereu am fost fiica, mama sau soția cuiva. Doar că n-am fost niciodată eu însămi.”
- Cheryl Strayed, Wild

5. 

6. „Ei spun că eu te-am ucis, atunci bântuie-mă. Fii cu mine mereu. Ia orice formă, înnebunește-mă, dar nu mă părăsi. Nu într-un loc în care nu te pot găsi. Nu pot trăi fără viața mea. Nu pot trăi fără sufletul meu.”
- Emily Bronte, La răscruce de vânturi

7. „Frânge-mi inima. Frânge-o de o mie de ori dacă vrei. A fost doar a ta ca să o frângi oricum.”
- Kiera Cass, Aleasa

8. „și o aud spunând:
îți e teamă de dragoste. dar
ei nu îi e frică de tine.”
- Nayyirah Waheed, Nejma

9. „Trebuie să mori de câteva ori înainte să trăiești cu adevărat.”
- Charles Bukovski, The people look like flowers at least

10. 

11. „Ea nu a crezut că el ar fi putut pleca cu adevărat, fiindcă, pentru ea, să o părăsești pe persoana pe care o iubești era imposibil.”
-Jodi Lynn Anderson, Tiger Lily

12. „Am suferit, am suferit și am tot suferit... și toată lumea vrea să continui să sufăr.”
- Anthony Burgess, Portocala mecanică

13. „Îi pot simți prezența aici în fiecare piatră pe care a atins-o, fiecare persoană pe care a ridicat-o, fiecare stradă și alee și oraș pe care l-a schimbat în ultimii anii ai vieții lui, pentru că el e Republica, el e lumina noastră și te iubesc, te iubesc, până în ziua în care ne voi reîntâlni te voi ține în inima și te voi proteja aici, plângând ceea ce nu am avut niciodată, bucurându-mă de ceea ce am avut. Îmi doresc doar ca tu să fi fost aici.”
- Marie Lu, Champion

14. „Nu știi nimic, Jon Snow, oftă ea, murind.”
- George R.R. Martin, Iureșul săbiilor

15. 


16. „Ea nu spune nimic, doar se uită în sus la cerul negru și privește, cu ochi triști, dansul lent al infinitelor stele.”
-Neil Gaiman, Pulbere de stele

17. „Dacă îi dai inima ta cuiva și el moare, o va lua cu el? Vei petrece eternitatea care ți-a mai rămas cu o gaură în interiorul tău ce nu poate fi umplută?
- Jodi Picoult, 19 minutes

18. „În ciuda tuturor, cred că oamenii sunt buni înlăuntrul lor.”
-Anne Frank, Jurnalul Annei Frank

19. „Sunt mulți copii în Afganistan, dar puțină copilărie.”
- Khaled Hosseni, Vânătorii de zmeie

20. 

Voi ce citate ați mai adăuga pe listă? :)
Share: