vineri, 18 noiembrie 2016

Black Friday Book Haul

Imagini pentru black friday books

Cei care mă cunosc știu că am o mică obsesie pentru tot ce ține de engleză. Dar din păcate la noi cărțile în limba engleză sunt super scumpe și nu pot să-mi iau cât de multe aș vrea. :(
De Black Friday am găsit prețuri foarte bune pe Okian  și am decis să profit de ocazie, rezultatul: m-am ales cu 11 cărți noi. ^.^

A Court of Mist and Fury
Imagini pentru a court of mist and fury
Al doilea volum al seriei "Regatul spinilor și al trandafirilor". Abia aștept să aflu ce au mai făcut Feyre si Tamlin și ce s-a ales de ținuturile lor. Cartea are nota 4.74/5 pe Goodreads, cred ca e cel mai mare rating pe care l-am văzut acolo și sunt absolut sigură că nu mă va dezamăgi.

Handmaid's Tale
Imagini pentru handmaid s tale vintage
Este un roman distopic despre niște femei cărora li s-au furat toate drepturile și libertățile, iar din cauza natalității scăzute, unele au fost obligate să devină niște "utere umblătoare", singura lor sarcină fiind să nască. Mi se pare o poveste pe cât de interesantă, pe atât de înfricoșetoare. Cartea a apărut și la noi la editura Art


Tinder
Imagini pentru tinder book
Despre aceasta carte nu știu prea multe, doar ca e o readaptare a poveștii "Cutia cu iască"(The Tinderbox) de Hans Christian Andersen, de care sinceră să fiu n-am mai auzit pana acum, am luat-o doar pentru că mi-au plăcut mult ilustrațiile și am zis să-i dau o șansă.

And I Darken
Imagini pentru and i darken
And I Darken este un roman de ficțiune istorică. Acțiunea are loc în timpul domniei lui Vlad Dracul și o are ca protagonistă pe fiica lui: Lada (am făcut câteva cercetări și se pare că n-a existat în realitate :( ). Lada e o prințesă cum sigur nu ai mai întâlnit până acum: nu are o inimă bună și știe să lupte mult mai bine decât majoritatea oamenilor din castel. Mi se pare interesant că acțiunea se petrece într-un trecut ficțional al României și chiar îmi place ce am auzit până acum despre Lada.


Midnight's Children
Imagini pentru midnight children purple
Saleem s-a născut la miezul nopții și este un copil predestinat să fie special. Soarta lui este strâns legată de cea a patriei lui natale, fiecare acțiune de-a lui afectează viitorul Indiei. E atât un dar, cât și un blestem. Este o carte complimentată de multă lume, sună interesant și are nota 3.99/5 pe Gr deci de ce să n-o încerc?


The Scarlet Letter
Imagini pentru the scarlet letter penguin classics
Pentru că şi-a înşelat soţul, societatea, sub o aparentă bunătate, o condamnă pe Hester să poarte toată viaţa o literă stacojie-A- pe haină care să reprezinte mereu motivul pentru care a fost aproape ostrocizată de comunitate- adulter.Pusă sub belstemul de a purta mereu un A stacojiu şi de a-şi îngriji fata- pe,,micuţa şi plăpâna” Pearl- Hester trebuie să treacă printr-o serie de umiliri şi batjocuri neîndurătoare. Cu ajutorul unei voinţe de fier, Hester încercă să le facă faţă tuturor acestor nenorociri. E un clasic și de obicei clasicii nu dezamăgesc niciodată, pe Goodreads are o notă destul de mică 3.36/5, dar tot aș vrea să o citesc și să vă spun propria-mi părere despre ea. :)

The Color Purple
Imagini pentru color purple book
Cum unii vor să vadă mereu partea plină a paharului, mie îmi place să o văd pe cea goală. Poate suna pesimist, dar e de fapt practic. Cum ai putea să-ți umpli paharul dacă tu te prefaci că e deja plin? Am citit mereu despre partea urâtă a omenirii, de la Holocaust până la lagărele de muncă coreene; această carte este despre viața femeilor de culoare în sudul Statelor Unite ale Americii și în anii `30. Nu am mai citit nimic legat de acest subiect, dar am mai găsit cărți cu această temă pe care chiar aș vrea să le citesc, prima pe listă e „Viața secretă a albinelor”.

We have always lived in the castle
Imagini pentru We Have Always Lived in the Castle
„În Casa bântuită, grupul lui Shirley Jacksonp de investigatori discută ideea că unele case sunt în mod inerent malefice, și sunt destinate să fie bântuite din momentul în care au fost construite. We Have Always Lived in the Castle explorează ideea opusă: cum un cămin devine o casă bântuită.” Sună atât de creepy, deși am auzit că doar sună. :)) Tot mor de nerăbdare să o citesc.

Millennium
Imagini pentru millennium book set
Despre Millennium am mai vorbit pe blog și cred că aproape toți știți despre ce e: Mikael Blomkvist, un fost jurnalist respectat, a cărui viață ia o întorsătură nedorită, își unește forțele cu Lisbeth Salander, „fata cu un dragon tatuat”, un geniu neînțeles, ce are deseori probleme cu autoritățile; pentru a rezolva niște cazuri extrem de complicate, care n-au fost rezolvate pentru câteva decenii bune.”. Am mari probleme cu seria asta. Toți prietenii îmi spun că e genială, însă de fiecare dată când o începeam găseam un motiv să o abandonez și să mă apuc de alta. Acum am găsit-o pe elefant la un preț foarte bun și am zis că poate e un semn, poate-poate dacă o s-o citesc în engleză o să reușească să mă capteze în sfârșit.




Voi ce frumuseți v-ați luat de Black Friday?


Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu