Prințesa de Hârtie de Erin Watt (recenzie, editura Trei)

Titlu original: Paper Princess (The Royals, #1)
Gen: Young AdultRomance
Editura: Trei
An de apariție: 2016
Număr de pagini: 389

Talentul meu, dacă am vreunul, nu e să dansez. E capacitatea mea de a crede că ziua de mâine poate fi mai bună. Nu prea ştiu de unde am moştenit optimismul ăsta. Poate că de la mama. La un moment dat, am început să mă gândesc că, dacă doar aş trece peste o experienţă urâtă, peste o zi proastă, ziua de mâine ar veni cu ceva mai bun, mai plin de speranţă, mai nou.
Şi acum cred asta. Şi acum cred că undeva, acolo, e ceva bun pentru mine.Trebuie doar să stărui până când vine şi vremea mea, pentru că sigur, sigur nu s-ar întâmpla nimic din toate astea dacă nu m-ar aştepta o răsplată în viitor.”

Am adorat cartea aceasta și am devorat-o încă din prima pagină, aș putea să spun că am iubit-o în adevăratul sens al cuvântului și am reuși să mă apropii foarte mult de personaje, obicei de care m-am dezobișnuit de foarte mult timp și lucrul de care mi-a fost dor pentru că aș putea spune că i-am dat suflet lecturii și am trăit odată cu protagoniștii.

Ella este o adolescentă modestă și simplă, o fată obișnuită care pare că se bucură pe cât posibil de anii de liceu, glumesc, bineînțeles. Ella nu mai poate, e sătulă până peste cap și abia așteaptă să-și termine studiile pentru a merge la colegiu. Viața ei pare cât de cât obișnuită până când domnul Royal apare și-i dă lumea peste cap fetei scoțând la iveală niște secrete care ar trebui să rămână îngropate pe veci, bine, nu chiar pe veci dar ar trebui să rămână îngropate până când Ella reușește să-și termine studiile, momentul în care fata află despre existența acestui domn Royal este de-a dreptul specială și plină de tensiune, momentul în care cei doi se întâlnesc și nimeni, dar nimeni (nici măcar ei) nu știe cu certitudine ce vrea acest domn influent de la o biată fată orfană.

Lucrurile se complică în momentul în care fata decide că ar fi mai bine pentru ea și pentru viitorul ei să fugă departe de acel om și de conducerea școlii continuându-și viața ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic, însă nevoia de bani este mare așa că Ella se reîntoarce în clubul unde ea dansează pentru bani și este dispusă să facă absolut orice pentru o sumă frumoasă de bani de care nu s-ar fi putut lipsi în momentul respectiv.

Însă cu ajutorul banilor domnul Royal o găsește pe Ella, moment în care fata crede că acesta are complet alte intenții încercând cu greu să-l satisfacă printr-un dans, arătându-se scârbit acesta decide că e de ajuns și o ia pe fată pentru adevăratul scop al întâlnirii lor, promisiunea pe care acesta o are față de părinții fetei.
Ajunși în luxoasa casă, fata face cunoștință cu cei patru băieți Royal, cei care îi vor da cu adevărat lumea peste cap.

Nici măcar o privire nu se îndreaptă în direcția mea, în timp ce patru siluete cu părul întunecat își fac apariția lângă balustrada curbată de la etaj.
Rămân cu gura căscată doar puțin, înainte s-o închid cu zgomot, întărindu-mă pentru spectacolul de agresivitate de deasupra mea. N-am să îi las să își dea seama cât de tare m-au tulburat, dar, căcat! Chiar mă simt tulburată. Nu, mă simt intimidată.
Băieții Royal nu sunt ceea ce credeam că vor fi. Nu arată ca niște cretini de bani gata, în haine de colegiu. Arată ca niște brute înspăimântătoare, care m-ar putea rupe-n două ca pe un vreasc.”
  Mi-a plăcut foarte mult modul în care această carte a fost scrisă de către cele două autoare, da, da, ați auzit bine, două autoare, știu, și eu am rămas plăcut surprinsă să aflu asta și să aflu faptul că Erin Watt este de fapt, un pseudonim. Însă nu am simțit nicio diferență de stiluri de-a lungul lecturii povestea curgând practic și fiind exact pe gustul meu. Singurul lucru pe care îl am de obiectat în legătură cu modul în care povestea a fost scrisă și care m-a deranjat puțin, a fost faptul că personajele au fost foarte puțin conturate, mi-ar fi plăcut să aflu mai multe despre ei, aspect, trăiri, gesturi, înfățișare însă mi se pare că accentul a fost pus foarte tare pe acțiune ceea ce, de asemenea, nu m-a deranjat în mod evident.

Libros Mentirosos, La princesa de papel, paper princess, Reed Royal, Ella Harper, el principe roto, el palacio malvado, el heredero caído, Easton Royal, fallen heir, paper princess, broken prince, Erin Watt, Twisted palace,
Povestea de dragoste este punctul forte care m-a făcut să mă îndrăgostesc pe bune de această carte și să vreau, cu siguranță să citesc și următoarele volume. Finalul m-a lovit din plin și m-a lăsat în suspans, lăsându-mi, de asemenea și un gust amar în gură care poate fi șters doar de volumul următor.

53293122_2155684628095139_3322703703684677632_nCu siguranță recomand cartea tuturor de la mic la mare, o lectură ușoară din care ai multe de învățat numai bună de savurat acum în aceasta perioadă rece, cu o povestea de dragoste vie și tumultuoasă asemenea începutului de primăvară după o iarnă grea.