vineri, 10 februarie 2017

This or That Book tag

Acum o mie de ani, Madeline de la Heart of Words m-a nominalizat la un tag, așa că am zis că ar cam fi timpul să-l fac. Tagul a fost creat de Ayunda de la Tea and Paperbacks. :)

Regulile sunt:
⇝ menționează creatorul tag-ului
⇝ menționează blogger-ul care ți-a transmis ție tag-ul
⇝ alege o opține din cele de mai jos 
⇝ dă tag altor 5 persoane pentru a realiza acest tag 


Preferi cititul în pat sau în alt loc?
Aș citi literalmente oriunde: în pod, sub pod, în pat, sub pat, nu asta contează :)) Dar, dacă trebuie neapărat să aleg, voi alege o canapea super pufoasă sau un scaun din acela mare în care poți să te legeni, ca cel din poză.

Gustări dulci sau sărate?
Dulci all the way, preferatele mele sunt piesicile și Kinder (de orice fel :)) )

Trilogiile sau seriile alcătuite din mai multe volume?
Clar triologiile. Cred că sunt perfecte deoarece cuprind toate elemntele unei serii de succes, fără să devină plictisitoare. Cu siguranță mai fac și excepții, dacă seria e foarte bună și nu vreau să se mai termine. ;)

Narațiune la persoana I sau a III-a?
Persoana a treia. Ador autorii atotștiutori, ne fac să vedem lumea din ansamblu, de parcă am fi niște mici zeități.

Cititul în cursul nopții sau în cursul dimineții?
Noaptea, până dimineața :))

Librărie sau bibliotecă?
Cu bibliotecile nu sunt prietenă pentru că niciodată nu găsesc ce caut acolo, doar cărți care arată în ultimul hal și sunt publicate acum 200 de ani (ultima pare nu mă deranjează atât de mult). Aleg librăriile...online.

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?
Clar cele care mă fac să râd. :D

Copertă albă sau neagră?
Neagră. Arată atââât de elegant. 

Roman psihologic sau de acțiune?
Psihologic. Îmi plac mult cele care se joacă cu mintea mea. 

Oricine e liber să preia tagul de aici, dar aș vrea să nominalizez niște persoane în special:
Sper să vă placă și vouă cel puțin la fel de mult cât mi-a plăcut mie :-)
Share:

6 comentarii:

  1. Frumoasa leapsa :) . Imi plac raspunsurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce răspunsuri frumoaseeeeeee! Am făcut și eu tag-ul ( http://siminastatusuri.blogspot.ro/2017/01/this-or-that-book-tag-intrebari-si.html ) și m-am distrat cu întrebările. :D

    Pupici și lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere