marți, 27 decembrie 2016

Totul despre recenziile mele

Imagini pentru tumblr writing gif
Accept cărți pentru recenzie, pentru detalii, contactați-mă pe:
facebook: https://www.facebook.com/asdfghjklpoiuytrewqzc
email: ionitamichelin@gmail.com / ionitamia@gmail.com
Prefer cărțile în format fizic, dar mai citesc și cărți în format 
digital (.epub) la ocazii speciale. 
Voi citi cărți apărute recent, scrise de autori români, DOAR dacă mi se pare interesantă descrierea. Nu prea sunt genul meu.
Citesc doar cărți cu un rating mai mare sau egal cu 3.8/5 pe Goodreads, rar fac excepții.
Îmi voi spune mereu părerea sinceră și fără menajamente față de o carte, cu riscul de a deranja un autor sau/și o editură.
Scriu și recenzii pentru cărți de copii, la fel, doar dacă mi se par interesante.

Genurile preferate:
◘ Thriller
◘ Detective
◘ Adventure
◘ Horror
◘ SF
◘ Fiction
◘ Fantasy

Genuri cărora nu le scriu recenzii:
◘ Romance
◘ Biografii (cu puține excepții)

Rating system:


Wow! Cartea asta a fost perfectă.

Mi-a plăcut mult, dar a avut câteva defecte

 A fost meh sau ok. În orice caz nu e genul meu.

 A avut câteva idei bune, în rest...

- KILL IT WITH FIRE
Share:

6 comentarii: