marți, 6 decembrie 2016

Interviu: Eliza Mazilu


      Eliza Mazilu e o tânără scriitoare din Constanța. A început să scrie acum mult timp, pe Wattpad (vezi contul ei aici), a scris multe fanfiction-uri cu One Direction, trupă căreia îi este mare fană, iar la vârsta de 16 ani a reușit deja să-și publice prima carte, nu un fanfic de data aceasta, ci una horror, numită „Stele întunecate”.

1. Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Am 16 ani, sunt zodia pești, iubesc să citesc, ascult muzică indiferent de ce fac și dorința mea este să călătoresc.

2. De cât timp scrii pe Wattpad?
Din 2013.


3. Cum de te-ai decis să-ți publici cartea?
Nu voiam ca personajele mele să fie știute doar de mine. Meritau să fie "cunoscute" și de alte persoane.
Imagini pentru angel and demon tumblr

4. Crezi că orice scriitor amator de pe Wattpad ar putea să își publice cartea cu multă perseverență?

Desigur. Și eu am făcut exact același lucru. Trebuie doar să îți placă ceea ce faci și să scrii cât de mult poți.

5. Cine te-a încurajat cel mai mult să o publici?

Probabil familia mea, cu toate că nu sunt mereu așa bucuroasă să vorbesc despre ce scriu cu ei. Mai târziu se vor întreba dacă sunt instabilă mental sau ceva.
Later edit: Ei bine, cum zicea și amicul meu Edgar Allan Poe :)):

Imagini pentru i'm a writer therefore i am not sane

6. Ti-ai dorit mereu să fii scriitoare sau când ai descoperit că vrei asta?
Nu tocmai. Nici acum nu vreau să fiu o scriitoare în adevăratul sens al cuvântului. Scrisul este o pasiune pentru mine și un hobby care mă distrage de la orice altceva și îmi oferă confort, dar nu vreau să fac doar asta în viață. Vreau să am un job care să mă solicite și pe lângă asta, să scriu cât mai mult.
Imagini pentru follow your dreams fellow

7. Pe lângă scris, ce pasiuni mai ai?

Cititul (evident), călătoritul, să mă uit la filme și seriale fără pauză și să ascult muzică. N-am o viață atât de fascinantă, știu.

The Simpsons episode 7 season 9 9x07 ms. hoover

8. Îți place şi să citeşti? Care sunt cărţile tale favorite?
Ador să citesc. Cărțile mele favorite sunt și probabil vor rămâne mereu Instrumente mortale, Dispozitive infernale, Percy Jackson și Olimpienii, Heroes of Olympus, Georgina Kincaid și Academia Vampirilor. Au fost probabil singurele serii pe care abia am putut să le las din mână.


Imagine similară9. Ne întoarcem în mediul tău, ce cărţi ne-ai recomanda să citim de pe wattpad?
Sinceră să fiu nu prea citesc foarte mult pe Wattpad. Citesc în mare fanfics cu Harry Potter (bine, nu cu el. Draco Malfoy și Tom Riddle mi-au plăcut tare mult și n-am rezistat tentației), Nico di Angelo și Ashton Irwin. Marile mele iubiri. Dar dacă aș recomanda cuiva o carte de pe Wattpad, aș recomanda "The Bad Boy's Girl". Aș reciti-o oricând.



10. Ne poți descrie puţin cartea ta "Stele intunecate"?

Este un roman fantasy, despre o adolescentă pe nume Jocelyn Dawn care se confruntă cu o entitate misterioasă ce-i vorbește și care nu-i dă pace. Este vorba despre lupta dintre Rai și Iad, îngeri și demoni, ea fiind prinsă chiar la mijloc. Protagonista și antagonistul se aseamănă din multe puncte de vedere iar lucrurile prin care trec în primul volum sunt doar începutul pentru ei.

11. Ai vreun citat preferat din ea?  Dacă da, care?
Am multe citate preferate, dar printre favoritele mele ar fi următorul: "Era greu de crezut că Luc și Gabe erau frați, într-un sens ciudat al cuvântului. În ciuda naturii sale indiferente și uneori teribil de enervante, Gabe era altruist și de-a lungul vremii a ajuns să țină la mine la fel de mult ca și mine. În prezența sa era totul mai mult decât relaxant, era o ușurare. În comparație cu el, Luc avea o flacără în el ce tindea să ardă prea tare uneori. Era nechibzuit și arogant, înconjurându-se cu ziduri înalte și imposibil de străpuns dar, în același timp, după acele ziduri se afla ceva bun pentru care merita să lupți."

Imagini pentru some things are worth fighting for gif


12. Şi nu pot să nu remarc încă o dată, coperta e tare faină! Cine e designer-ul ei?
Mă bucur foarte tare că îți place. Au fost multe dezbateri pe tema coperții dar într-un final am ales-o pe cea bună. Coperta este făcută de Wizzdesign, parte din echipa Libris Editorial.
Imagini pentru Wizzdesign

13. Ai în plan să publici şi alte cărţi în viitorul apropiat?

Continuarea de la "Stele întunecate", ce presupune încă două volume și probabil și un sequel despre un anume personaj. Pe lângă fantasy, îmi place să scriu și ficțiune pentru adolescenți (precum Summer Camp pe Wattpad) și în momentul de față lucrez la alte două cărți de acest gen. Sper ca într-o bună zi să fie și ele publicate.
Imagini pentru good luck gif

14. Un mesaj pentru cititorii blogului?

Mulțumesc pentru tot și sper din tot sufletul să reușiți ceea ce vă propuneți. Cu puțină motivație și perseverență puteți să faceți lucruri incredibile 🙂
Imagine similară
P.S. Dacă vreți să o susțineți, îi puteți cumpăra cartea de aici.
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu