sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Tag: Book Sacrifice

Bună, șoricei de bibliotecă! Azi am decis să fac Sacrifice Book Tag ^.^
Am găsit acest tag pe blogul intothebookcase  și suna drăguț așa că am vrut să îl fac și eu.


1) O carte supraapreciată: Hai să începem cu o apocalipsă zombie! Să zicem că ești într-o librărie, uitându-te la cărți, când BUM! ZOMBII ATACĂ. La radio se anunță că militarii au descoperit că singura slăbiciune a zombilor sunt cărțile supraaprecuate. Pe care carte pe care oricine altcineva o consideră superbă, o urăști din toată inima și ai arunca-o pe zombii ca să-i nimicești?

Jurnalele Vampirilor
Imagini pentru the vampire diaries books
Am citit primele volume din seria asta acum mulți ani, și pe atunci chiar îmi plăceau, dar când mă uit înapoi îmi vine să vomit. Fiecare adolescentă o citea pe atunci, dar eu nu o făceam pentru că era la modă, ci doar pentru că eram familiarizată cu serialul, dar acum chiar nu îmi dau seama ce vedeam la ea. Protagonista cărții e o tipă pe nume Elena, care e ilegal de plictisitoare, acțiunea e inexistentă, și stați să vedeți! Puteți găsi chiar și un triunghi amoros incestuos în ea! Ew. Dragă cărticică, te rog mori.

2) Un sequel:Să zicem că tocmai ai plecat de la coafor cu o tunsoare TRĂSNET și BUM: ploaie torențială. Ce sequel ești dispus să folosești pe post de umbrelă pentru a te proteja? 

Ghici ce e în cutie
Imagini pentru pop goes the weasel mj arlidge\
În primul rând scuze Helen Grace, scuze M.J. Arlidge și multe scuze editurii Penguin și Trei DAR sequel-ul lui "Ghici cine moare primul" a fost oribil. Sunt extrem de dezamăgită deoarece am iubit prima carte din această serie, chiar dacă suspansul mă omora. Aș folosi sequel-ul pe post de umbrelă pentru că poate-poate așa îi voi spăla rușinea. :))

3) Un clasic: Să spunem că ești la ora de română și profesorul tău spune într-una cum clasicii au schimbat lumea, cum au revoluționat literatura și tu ești atât de sătul de pălăvrăgeala asta că vrei să-i arunci cartea clasică în față pentru că știi ce? Acest clasic e stupid și merită să ți se scadă nota la purtare doar pentru a le arăta tuturor ce crezi despre el. Ce clasic ai arunca?
Baltagul
Imagini pentru baltagul
Unul dintre multele motive pentru care urăsc literatura română e misoginismul omniprezent în ea. Nici măcar nu-mi amintesc numele personajului principal, imaginați-vă ce impact imens a avut femeia aceia asupra mea. Să nu mai spun că era FOARTE proastă, îl lăsa pe soțul ei să o bată, să o jignească și tot îl iubea. Vorbești serios? Și ce e chiar mai rău de atât e că fiecare copil de 14 ani trebuie să o citească pentru școală. 
4) Cartea despre viață care îți place cel mai puțin: Să zicem că ești la bibliotecă când încălzirea globală explodează și lumea de afară îngheață. Ești blocat și singura ta șansă de a supraviețui e să arzi o carte. Care e prima carte la care te-ai duce, cartea care îți place cel mai puțin din viața asta, ce carte nu regreți complet că ai arde-o? 

Nu genul ăla de fată
Imagini pentru not that kind of girl

Asta e literalmente cea mai urâtă carte pe care am citit-o vreodată. N-am cuvinte să spun cât de mult o urăsc, dar voi încerca: e plină de povești plictisitoare și persoanale ( care, apropo, AR TREBUI să rămână personale), rețete de slăbit și cine mai știe ce grozăvii, eu una n-am putut să trec de pagina 50. Dacă n-aș fi donat-o pe cât de repede posibil, sunt 100% sigură că aș fi sfârșit tot arzând-o. Nici măcar nu-mi pare rău.


Dacă v-a plăcut acest tag, simțiți-vă liberi să-l faceți, dar vă rog menționați că l-ați preluat de pe blogul meu :)

Îi voi nominaliza pe: AlexOniRoxiYukiAndreiDweenie .

P.S. Dacă faceți acest tag, lăsați un cometariu cu link-ul de la postarea voastră mai jos. :D
Share:

8 comentarii:

  1. Ugh, these sound like doozies. It sounds like sacrificing them would put them to good use! By the way, thanks for visiting me at Sometimes I'm a Story!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) I agree. You're welcome, your blog is really nice, by the way :)

      Ștergere
  2. Despre ce misoginism vorbim? Nu-mi amintesc de asa ceva, desi am citit-o de doua ori. Eu mai degraba as fi revoltat de misoginismul din Biblie, pe care il inghit peste 1 miliard de oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt revoltat de misoginismul din ambele. Te invit să o reciteşti, poate data viitoare vei vedea că femeile sunt prezentate ca o proprietate a bărbaţilor în acea carte. :)

      Ștergere
    2. Uhm, n-am cuvinte. Prostia ta întrece orice limită şi decizi să ţi-o etalezi peste tot (nu doar pe blogul tău). Ţi-am făcut o favoare şi ţi-am sters comentariul. Nu am nimic cu băieţii în general, nu le spun tuturor că sunt nişte porci misogini, am prieteni care sunt feminişti convinşi şi pe care îi respect enorm de mult, dar "matale" fix asta eşti.
      Nu am cartea lângă mine, că ţi-aş spune cu drag pagina şi rândul unde arată cum o bătea, dar ca să îţi reîmprospătez memoria, era chiar la începutul cărţii, înainte să dispară soţul idolei tale.
      Şi da, în majoritatea cărţilor din folclorul românesc e prezent misoginismul, deoarece cam toate se petrec la ţară, unde lumea are o gândire foarte înapoiată.
      Avem puncte de vedere diferite, ţie îţi poate plăcea, iar mie nu, tu o poţi citi de 100 de ori şi te poţi închina la ea ca la o icoană, ok, pot accepta asta.
      Dar nu pot accepta nesimţirea ta fără margini. Sunt mândră că sunt femeie, nu trăim în anul 1950 ca să te cred superior doar pentru că ai un organ reproductiv masculin.
      Te crezi mai bun decât oamenii care cred în biblie? Află că gândirea ta nu e cu nimic mai breaza decât a lor. Papa.

      Ștergere
  3. Omgg, tocmai ce voiam să-ți spun că o să-l preiau și eu, când am văzut că m-ai nominalizat. Mi se par super creative cerințele/întrebările, întrucât sunt curioasă ce voi răspunde și eu. De "Baltagul" mă apucasem și eu într-a 8-a, dar pur și simplu n-am putut s-o citesc. Când am avut-o de citit și pentru liceu, nici nu m-am mai gândit s-o încerc din nou. Pur și simplu nu mă atrage și povestea mi se pare extrem de plictisitoare.

    Mulțumesc pentru nominalizare, spor în tot ce faci! >:D<

    RăspundețiȘtergere